ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ،راه اندازی مرکز تماس ،راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، طراحی وب سایت،راه اندازی فروشگاه اینترنتی،خدمات سئو، پشتیبانی شبکه ، راه اندازی سیستم ویپ و تلفن گویا

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ،راه اندازی مرکز تماس ،راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، طراحی وب سایت،راه اندازی فروشگاه اینترنتی،خدمات سئو، پشتیبانی شبکه ، راه اندازی سیستم ویپ و تلفن گویا

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ،راه اندازی مرکز تماس ،راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، طراحی وب سایت،راه اندازی فروشگاه اینترنتی،خدمات سئو، پشتیبانی شبکه ، راه اندازی سیستم ویپ و تلفن گویا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 همانطور که احتمالا میدانید، ما در ایساپکو در زمینه پیاده‌سازی فروشگاه های آنلاین  چند سالی هست که در این زمینه فعال هستیم و تعدادی پروژه کوچک و بزرگ در این زمینه انجام داده ایم.  اگر همچنان نظرتان در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی پابرجاست و تمایل به همکاری دارید، با ما تماس بگیرید.

چرا فروشگاه اینترنتی؟

هم اکنون ما در عصر اطلاعات با پدیده ای جدید به نام فروشگاه اینترنتی روبه رو هستیم که کاربران و همچنین میزان فروش آنها روز به روز در حال افزایش است . اعتماد کاربران در ابتدا به این نوع وب سایت ها به ویژه در ایران بسیار پایین بود ولی امروزه افرادی زیادی خرید از طریق اینترنت و مبادله های غیر حضوری را تجربه کرده اند و وب سایت هایی موفق با در آمد های فوق العاده اطمینان مردم را نسبت به مبادله های اینترنتی جلب کرده اند. همچنین امنیت وب سایت های داخلی و درگاه های پرداخت و کاهش کلاه برداری های اینترنتی باعث افزایش اعتماد کاربران به فروشگاه های آنلاین شده است.همچنین عواملی مانند ترافیک آلودگی و درگیری های روزمره ممکن است باعث کاهش مشتریان حضوری شما شده باشد که فروشگاه اینترنتی راه حل تمام این مشکلات است. در عصر حاضر همه ما با دنیای صفر و یک امور وقت گیر را به نحوی آسان تر و سریع تر انجام می دهیم و این امر برای هر کاربری خوشایند است.

طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است.مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه های اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت خرید و فروش کالا و اجناس، از جمله تخصص های اصلی شرکت ایساپکومی باشد.مهمترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که سایت فروشگاه شما، یک ویترین ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد.

یک فروشگاه اینترنتی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

این اولین سؤالی است که به ذهن هر شخصی در هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‌رسد! همان‌طور که پیداست در اینجا شما با افراد یک محله، یک شهرک و یا درنهایت یک شهر طرف نیستید! موضوع فروش در سطح یک کشور و یا جهان است! وقتی می‌خواهید به مردم یک کشور کالایی را به‌صورت آنلاین بفروشید، نیاز به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خواهید داشت با خصوصیاتی که بتواند هر نوع کاربری را راضی نگه دارد و به ساده‌ترین حالت ممکن خرید را برای مشتریان امکان‌پذیر کند.

مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین

توسعه رسانه های دیجیتال قابلیت های جدیدی را هم برای مشتری و هم برای شرکت ها خلق کرده است. قابلیتهایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات و کسب درآمد را از شکل سنتی خود کاملا جدا کرده و دنیای تازه را به روی تاجران باز کرده است.
قابلیت هایی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همیشه کرده است و نبوغ و خلاقیت می تواند در این عرصه کسب و کارتان را متحول نماید و در کمترین زمان فراتر از تصوراتتان پیشرفت نمایید. مطالعه سرگذشت بزرگان تجارت الکترونیک دنیا شاهد این توانمندی تجارت الکترونیک می باشد. تجارت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات اصلی در هر کسب و کاری شده است و می توان انتظار داشت در آینده ای نزدیک جایگزین بازار سنتی گردد.از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :
۱- افزایش چشمگیر قدرت خریدار ،حق انتخاب ، مقایسه آسان:
امروزه تنها با یک کلیک، خریداران می توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقایسه کرده و پاسخ های خود را در کسری از ثانیه دریافت کنند. دیگر نیازی به رانندگی تا فروشگاه و پارک، انتظار در صف اتوبوس و جر و بحث با فروشندگان نیست.
حتی در مواردی می توانند قیمت های درخواستی خود را تعیین کنند (مثلادر مورد هتل و بلیت هواپیما) تا عرضه کنندگانی که می توانند شرایط خریدار را فراهم کنند با او تماس بگیرند، به عبارتی به یک مناقصه دست بزنند. خریداران می توانند با دست به دست دادن به دیگران و افزودن حجم خریدشان، از تخفیف بیش تری بهره مند شود.
۲- دسترسی به انواع بیش تری از کالاها و خدمات:
امروزه خریداران می توانند تقریبا هر آنچه را که می خواهند از طریق اینترنت سفارش دهند (در کشور خودمان هم مسیر توسعه تجارت و کسب و کار اینترنتی به این هدف تمایل دارد) به عنوان مثال آمازون دات کام (Amazon.com) خود را بزرگ ترین فروشگاه کتاب با بیش از سه میلیون جلد کتاب معرفی می کند; شرایطی که هیچ فروشگاه کتاب فیزیکی نمی تواند از پس آن برآید. به علاوه، خریداران قادرند این کالاها را از سرتاسر جهان سفارش دهند.
۳- کسب اطلاعات فراوان در مورد همه چیز:
خریداران می توانند تقریبا تمامی روزنامه های جهان از اقصی نقاط آن را بخوانند و به دایره المعارف ها، فرهنگ های لغت، اطلاعات پزشکی، رتبه بندی فیلم ها، گزارشات مصرفی و بی نهایت منابع اطلاعات آنلاین دسترسی داشته باشند.
۴- سهولت بیش تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحویل گرفتن سفارش:
مشتریان امروزی می توانند از خانه، دفتر کار و حتی از طریق تلفن همراه، به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی هفت روز هفته سفارشات خود را ارایه بدهند و در ضمن این محصولات در کم ترین زمان به دست آن ها می رسد.
۵- قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات:
امروزه مشتریان می توانند با نظر دهی و امتیاز دهی به محصول ، تجربه خود را در استفاده از محصول با دیگران به اشتراک بگذارند.
۶- توسعه کانال های اطلاعاتی و بازار فروش:
شرکت ها می توانند کانال های اطلاعات و فروش جدیدی (از طریق اینترنت) با دسترسی جغرافیایی گسترده تر ایجاد کنند تا از طریق آن به اطلاع رسانی و ترفیع محصولات و کسب و کارشان در سراسر ایران و حتی دنیا بپردازند. از مجرای به راه انداختن وب سایت، شرکت ها می توانند محصولات، تاریخ و فلسفه کسب و کار، فرصت های شغلی و دیگر اطلاعات مورد علاقه بازدیدکنندگان را ارایه کنند. برخلاف آگهی ها و بروشورهای سابق، اینترنت به شرکت ها این امکان را می دهد که حجم زیادی از اطلاعات با کمترین هزینه را انتقال دهند.

 

http://www.mikrotik-co.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C/

  • ۹۵/۰۴/۰۴
  • نیما ریاضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی