ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ،راه اندازی مرکز تماس ،راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، طراحی وب سایت،راه اندازی فروشگاه اینترنتی،خدمات سئو، پشتیبانی شبکه ، راه اندازی سیستم ویپ و تلفن گویا

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ،راه اندازی مرکز تماس ،راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، طراحی وب سایت،راه اندازی فروشگاه اینترنتی،خدمات سئو، پشتیبانی شبکه ، راه اندازی سیستم ویپ و تلفن گویا

ارائه سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ،راه اندازی مرکز تماس ،راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، طراحی وب سایت،راه اندازی فروشگاه اینترنتی،خدمات سئو، پشتیبانی شبکه ، راه اندازی سیستم ویپ و تلفن گویا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تفاوت و مزایای رقابتی سیستم ERP تحت وب با رقبا ایرانی و خارجی

نرم افزارهای مبتنی بر ابزارطراحی و تولید اوراکل دارای محتوا و ویژگی های ذیل می باشد:

قابلیت توسعه سریع در بستر کاربردی

یکی از دغدغه های توسعه نرم افزار ، توسعه سریع در بستر کاملا کاربردی می باشد که به ابزارهای طراحی نرم افزار مرتبط است، عموما این اصول بر اساس فرایندهای مهندسی نرم افزار تدوین نگردیده  و فقط به طراحی فرمها وروالها بسنده می شود که این امرموجب عدم یکپارچگی در طراحی وبروز مشکلات عدیده در هنگام پیاده سازی است .    شرکت اوراکل برای رفع این معضل ابزارهای مختلفی را برای طراحان نرم افزار مهیا نموده است .

ابزارهای که این شرکت برای توسعه نرم افزارهای خود  در محیط اوراکل استفاده نموده است ابزار Oracle DataModeler و Oracle Designer میباشد که این ابزارها خود به عنوان مرجع آموزشی مهندسی نرم افزار در دانشگاه های مطرح دنیا تدریس می گردد.

مزید بر اطلاع اینکه باتوجه به نظر سنجی انجام شده از مهندسین نرم افزار در دنیا استفاده از این ابزار بعنوان یکی از راحترین و سریع ترین ابزارها جهت تحقق نیازهای طراحان شناخته شده است .

قویترین و کاملترین محیط تجزیه ، تحلیل و برنامه سازی

 

شرکت اوراکل به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان متد های تجزیه ، تحلیل و برنامه سازی در دنیا با ارائه متد های

   Oracle Business Process Analysis Suite  و    Oracle Application Implementation Methodology توانسته بخش عظیمی از صنعت تولید ابزارهای نرم افزاری در دنیا راهبری نموده و همچنین خود را در صدر شرکت های دانش محور قرار دهد.

 

قویترین و کاملترین بانک اطلاعاتی

با توجه به اخبار درج شده در سایتهای معتبر دنیا در خصوص استفاده از بانکهای اطلاعاتی، شرکت اوراکل در این زمینه نیز از بقیه رقبای خود پیشی گرفته و حدود 35% از کلیه بانکهای اطلاعاتی دنیا را در اختیار خود دارد. این بانک اطلاعاتی با توان پردازش چند میلیون تراکنش در کسری از ثانیه جایگاه ویژه ای را در سازمانهای بزرگ و کوچک از قبیل بانکها مطرح دنیا ، سازمانهای نظامی و انتظامی و… پیدا نموده است.

 

نرم افزارهای تحت وب

 

یکی دیگر از توانمندی های شرکت اوراکل استفاده از تکنولوژی های بروز جهت ارائه محصولات خود در محیط web است ، که نسبت به سایر رقبای خود از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد، این شرکت با استفاده از ساختار Java  Oracle که خود  یکی از متولیان این محیط است، در حال حاضر از بیشترین محبوبیت نزد برنامه نویسان خبره دراین صنعت برخوردار می باشد.

از ویژگیهای قابل اشاره، اجرای این ابزار برروی تمامی سکوهای عامل (Unix, Linux,Windows,Mac)

 

و تمامی مرورگرهای اینترتی(Internet Explorer,Mozila Firefox, Google Chrome,Maxton, Safari, opera) می باشد.

 

بدون محدودیت کاربر

از وجوه قابل ذکر دیگر می توان به عدم محدودیت در ارتباط کاربران با این ابزار قدرتمند اشاره نمود این ابزار به راحتی امکان ارتباط هزاران کاربر را به شکل همزمان مهیا می نماید.

قویترین ابزار نگهداری وبازیابی اطلاعات

شرکت اوراکل با داشتن چند دهه تجربه در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و اهمیت این امر برای مراکز حساس ، توانسته است با ارائه راه حلهای مختلف با توجه به توان مالی سازمانها احتمال ازبین رفتن اطلاعات را به صفر برساند.

قویترین ابزار امنیت اطلاعات

همانطور که مستحضر هستید امنیت اطلاعات در سازمانها یکی از مهمترین عوامل موفقیت می باشد در این راستا نیز شرکت اوراکل به علت داشتن مشتریان بسیار با اهمیت در دنیا توانسته است   بااستفاده از مکانیزمهای بسیار پیچیده ،خود را به عنوان نفوذ ناپذیر ترین بانک اطلاعاتی دنیا معرفی نماید که تا به امروز گزارشی مبنی بر موفقیت هکرها جهت نفوذ در این بانک اطلاعاتی منتشر نگردیده است. (معماری اطلاعات)

قویترین وکاملترین ابزار مدیریت اطلاعات و فرآیند

بزرگترین معضل شرکت های نرم افزاری عدم داشتن محیطی جهت مدیریت گردش فرایند ، رویه و روال های داخلی ابزار طراحی شده است که بنیان یک نرم افزار جامع را تشکیل می دهد شرکت اوراکل با ارائه ابزاری با واسط کاربری تحت وب این امکان را مهیا نموده که سازمانها به راحتی مسائل و مشکلات پیش آمده در حین اجرای برنامه ها را مشاهده نموده و برای بر طرف نمودن آن بدون وابستگی به تهیه کنندکان نرم افزارها اقدام نمایند.

انتقال تکنولوژی از کلیه ویرایشهای قدیم اوراکل به آخرین ویرایش

یکی دیگر از مشکلاتی که سازمانها بعد از خرید نرم افزاربا آن مواجه هستند این است که دنیای تکنولوژی اطلاعات به سرعت رو به تغییر است و نرم افزارهایی که در اختیار آنها قرار گرفته است امکان تغییر ویرایش به این تکنولوژی ها را ندارد لذا بعد از مدت زمانی امکان پشتیبانی از این ابزارها توسط شرکتهای سازنده آن وجود نخواهد داشت که این امر موجب هزینه های فراوان و گسستگی اطلاعات جهت تعییر تکنولوژی ویا تغییر نرم افزار می گردد .

شرکت اوراکل به علت داشتن مشتریان بسیار قدیمی بیش از سه دهه تعهدی را نزد مشترین خود سپرده است که با توجه به آخرین تکنولوژی های مطرح دنیا برنامه های کاربردی تحت پلاتفرم خود را به طور کامل پشتیبانی نماید .

 

 ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

http://www.mikrotik-co.com/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C/

  • ۹۵/۰۴/۰۴
  • نیما ریاضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی